Filters : "Inglês" "CONSUMIDOR" Removed: "CAMPOS, MARINA CASADO SIQUEIRA" "FCF" "" Limpar


  • Unidade: EP

    Subjects: ÔNIBUS, VIAGENS, CONSUMIDOR, COVID-19

    Versão PublicadaHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FORNARI, Marcos Henrique dos Santos. Covid-19 and low-cost bus companies in europe: strategies and customer perception. 2021. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) – Escola Politécnica, Universidade de São Paulo, São Paulo, 2021. Disponível em: https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/e74ce758-0b54-4c82-a4e9-0d0d02de3276/MARCOS%20HENRIQUE%20DOS%20SANTOS%20FORNARI%20PRO2021.pdf. Acesso em: 27 abr. 2024.
    • APA

      Fornari, M. H. dos S. (2021). Covid-19 and low-cost bus companies in europe: strategies and customer perception (Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação). Escola Politécnica, Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/e74ce758-0b54-4c82-a4e9-0d0d02de3276/MARCOS%20HENRIQUE%20DOS%20SANTOS%20FORNARI%20PRO2021.pdf
    • NLM

      Fornari MH dos S. Covid-19 and low-cost bus companies in europe: strategies and customer perception [Internet]. 2021 ;[citado 2024 abr. 27 ] Available from: https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/e74ce758-0b54-4c82-a4e9-0d0d02de3276/MARCOS%20HENRIQUE%20DOS%20SANTOS%20FORNARI%20PRO2021.pdf
    • Vancouver

      Fornari MH dos S. Covid-19 and low-cost bus companies in europe: strategies and customer perception [Internet]. 2021 ;[citado 2024 abr. 27 ] Available from: https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/e74ce758-0b54-4c82-a4e9-0d0d02de3276/MARCOS%20HENRIQUE%20DOS%20SANTOS%20FORNARI%20PRO2021.pdf
  • Unidade: FEA

    Subjects: STAKEHOLDER, VALOR (ADMINISTRAÇÃO), CONSUMIDOR, BIG DATA

    Versão PublicadaHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KUZNETZOW, Ana Helena Freitas. Data security and value creation for consumers: evidence from the United States. 2021. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) – Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo, São Paulo, 2021. Disponível em: https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/e23bc1aa-5c5c-44bb-a4ad-da47e867f89c/Ana_Helena_Freitas_Monografia.pdf. Acesso em: 27 abr. 2024.
    • APA

      Kuznetzow, A. H. F. (2021). Data security and value creation for consumers: evidence from the United States (Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação). Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/e23bc1aa-5c5c-44bb-a4ad-da47e867f89c/Ana_Helena_Freitas_Monografia.pdf
    • NLM

      Kuznetzow AHF. Data security and value creation for consumers: evidence from the United States [Internet]. 2021 ;[citado 2024 abr. 27 ] Available from: https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/e23bc1aa-5c5c-44bb-a4ad-da47e867f89c/Ana_Helena_Freitas_Monografia.pdf
    • Vancouver

      Kuznetzow AHF. Data security and value creation for consumers: evidence from the United States [Internet]. 2021 ;[citado 2024 abr. 27 ] Available from: https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/e23bc1aa-5c5c-44bb-a4ad-da47e867f89c/Ana_Helena_Freitas_Monografia.pdf
  • Unidade: EP

    Subjects: MARKETING, CONSUMIDOR, INDICADORES DE PRODUTIVIDADE, COMÉRCIO ELETRÔNICO

    Versão PublicadaHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      COSTÉ, Robin Pierre François Léon. Study and creation of an offer of marketing dashboard and customer data platform to assess quality of marketing campaigns and e-commerce operations. 2018. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) – EPUSP, São Paulo, 2018. Disponível em: https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/4d715256-8ca0-4383-9159-566499eca61f/ROBIN%20PIERRE%20FRAN%C3%87OIS%20L%C3%89ON%20COST%C3%89%20PRO-18.pdf. Acesso em: 27 abr. 2024.
    • APA

      Costé, R. P. F. L. (2018). Study and creation of an offer of marketing dashboard and customer data platform to assess quality of marketing campaigns and e-commerce operations (Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação). EPUSP, São Paulo. Recuperado de https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/4d715256-8ca0-4383-9159-566499eca61f/ROBIN%20PIERRE%20FRAN%C3%87OIS%20L%C3%89ON%20COST%C3%89%20PRO-18.pdf
    • NLM

      Costé RPFL. Study and creation of an offer of marketing dashboard and customer data platform to assess quality of marketing campaigns and e-commerce operations [Internet]. 2018 ;[citado 2024 abr. 27 ] Available from: https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/4d715256-8ca0-4383-9159-566499eca61f/ROBIN%20PIERRE%20FRAN%C3%87OIS%20L%C3%89ON%20COST%C3%89%20PRO-18.pdf
    • Vancouver

      Costé RPFL. Study and creation of an offer of marketing dashboard and customer data platform to assess quality of marketing campaigns and e-commerce operations [Internet]. 2018 ;[citado 2024 abr. 27 ] Available from: https://bdta.abcd.usp.br/directbitstream/4d715256-8ca0-4383-9159-566499eca61f/ROBIN%20PIERRE%20FRAN%C3%87OIS%20L%C3%89ON%20COST%C3%89%20PRO-18.pdf

Digital Library of Academic Works of Universidade de São Paulo     2012 - 2024